just dance

ligger nedbäddad i min supermysiga ziperall och letar saker till lägenheten.. hittar massvis med grejjer men uuuäk vad dyrt allt ska vara. önskar att jag hade ett konto med 100 tusen som jag kunde shoppa för!! hade gått lööööööös.

 

 

hade för övrigt en riktigt bra helg. träffade min underbara Ellen! har inte träffat henne sen London och det var som vanligt lika jävla underbart och få krama om henne igen, höra hennes ord och bara få prata av sig. Ellen är en av dem få som kan påverka mig & hur jag mår och jag är så glad över det. hon gav mig nya starka krafter..har sagt det förr men säger det iiiigen, alla borde ha en sån som Ellen i sitt liv. Skulle gå igenom eld och vatten för henne, bokstavligen!

<3

 

Här är en bild på den Tove! :) Puss


Kommentarer
Postat av: Tove

Dra mig i bröna så fin! Vart är den ifrån? Pris?

2011-06-22 @ 23:21:54
URL: http://tovelundbergs.blogg.se/
Postat av: Ellen

Du är bäst! PUSS!

2011-06-23 @ 12:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0